O mnie

Moje zdjęcie
Nie umiem wszystkiego, ale zawsze mogę się nauczyć :)

wtorek, 22 listopada 2011

Potrzebna pomoc

Jak wskazuje tytuł posta, potrzebna mi jest mała pomoc. Zdecydowałam się na mniejszą wersję lalki ( i to był bardzo dobry wybór). Mam już ją całą, prawie ubraną i pozostały mi niestety tylko, albo aż włosy do zrobienia. Niestety szydełko nie jest moją domeną, a zatem zwracam się z uprzejmą prośbą o wytłumaczenie, a jeszcze lepiej podlinkowanie tego o to schemaciku krótkiego:

Row 1 Miss 1st ch, 1sl st in each next ch across.
Row 2 Miss 1st sl st, *1sl st in next, skip next sl st, rep from * along, 1 sl sts.

I o! Włosy w oryginale przypominają sprężyny. A bardzo mi zależy by od oryginału zbytnio nie odbiegać.

Czasu mam mało, bo sezon grypowo-wirusowy z hukiem został u nas otwarty. Piorę, sprzątam, gotuję, leczę niczym magiczny uzdrowiciel z tym że razy dwa, bo oprócz córy muszę się zająć jeszcze mężusiem :(

1 komentarz:

  1. Kasia prześlij mi na lioko@vp.pl oryginalne zdjęcie lalki i włosów jakie ona tam ma. Jeśli są na szydełku to może będę w stanie ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń