O mnie

Moje zdjęcie
Nie umiem wszystkiego, ale zawsze mogę się nauczyć :)

niedziela, 21 października 2012

Troche mnie nie było,

bo i dużo się u mnie dzieje. A może wcale nie tak dużo, tylko czasu brak?
Jedyna zmiana to taka, że zmieniłam pracę, na taką w pełni wymiaru czasu, plus nadgodziny, plus odprowadzanie małej do żłobka, tak tak to już najwyższa pora na żłobek, i tak się jakoś narobiło, że od smarka do zapalenia pęcherza (oczywiście Julii) czasu nie mam :( A ja głupia myślałam, że znajdę jeszcze czas na jakieś podyplomowe studia, albo jakiś kursik, albo coś... A tymczasem przypomniało mi się, że płaszcz po praniu pomięty, trzeba wyprasować, bo na rano do pracy, ale coś mi się nie chcę :P

W między czasie coś tam sobie dłubię :)

Powstało jeszcze w sierpniu niby bolerko dla młodej :)) z dosłownie 1/3 motka. Same dziurki :))


Bolerko dla mnie. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że nie zauważyłam (oczywiście pod koniec roboty), że mam za małe druty o 0,5mm, ale i tak mi się podoba takie ciasnawe. Akurat w sam raz na sukienkę zarzucić :)


Robiłam z Himalay Kashmir! Rewelacyjna!! Mięciutka, przyjemna w dotyku pomimo dłuższego włosa i cieplusienka! Włóczki i wzorku spróbuję jeszcze nie jeden raz!! A co!
Bolerko powinno być bardziej obrobione, ale kiepsko u mnie z szydełkiem...

Spódniczka już na sezon zimowy dla koleżanki (nogi moje :P). Odgapiona ze sklepu internetowego.

Poszły 2 motki Yarn Art Shetland (zapas jeszcze zeszłoroczny)

I ostatnia, prawie skończona, sukienka. Prawie, bo nie mam jeszcze rękawów. Nie mogę się zebrać do zakupu motka włóczki :P


Na plecach mam kawałek ściągacza zrobiony, żeby się ładniej układała, bez odejmowania oczek w talii.


Trochę mi ten dół za bardzo "ściska", ale mam nadzieję, że jak już z nią skończę i wypiorę i naciągnę to będzie o niebo lepiej :))

11 komentarzy:

  1. to zacznę od końca
    sukniczka wyszła bardzo ładna ,zamów tą włóczkę i kończ bo na teraz w sam raz.
    spódnica extra
    bolerko ...fiu,fiu wcale nie za małe jest akurat
    a Jula....jest najpiękniejszym Twoim dziełem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I spódniczka i sukienka sexy :) Sukienkę kończ szybko, bo jest niesamowicie energetyczna! Pozdrawiam, życząc czasy na robótkowanie w tym natłoku zajęć

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bolerka -oba, super spódniczka i bajkowa sukienka -kończ ją szybko!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wszystkie Twoje dzieła :-)
    Sukienkę koniecznie musisz skończyć :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo fajna te kolory są zabójcze pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna spódnica:) świetna sukienka :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem sporo zrobiłaś przy tych wszystkich obowiązkach które masz to jestem pełna podziwu. Piękne prace-pozdrawiam i fajnie, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tu widzę praca wre, śliczne te Twoje dzierganki, kończ sukienkę czym prędzej bo już jest świetna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bolerka fajowe i małe i duże .
    Sukienki tez niczego sobie Bravo !!!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukieneczka na pewno się naciągnie !!!Fajna!!! Bolerka słodkie!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is very fascinating, You're an excessively professional blogger.
    I have joined your feed and stay up for in the hunt for extra of your excellent post.
    Additionally, I've shared your site in my social networks

    Feel free to surf to my weblog Prosolution Pills

    OdpowiedzUsuń