O mnie

Moje zdjęcie
Nie umiem wszystkiego, ale zawsze mogę się nauczyć :)

sobota, 9 czerwca 2012

Dalii ciąg dalszy

i na szczęście podczęści walki z nią nie będzie :))

Mało kiedy się słucham, ale... Poczytałam Wasze komentarze, przespałam się z myślą prucia 8 razy i ukończyłam w wersji takiej na jaką mi starczyło, czyli z rękawami ok 1/2 :))





Po popoprawianiu, pochowaniu nitek itp sweterek okazał się całkiem fajny i aż żal mi się zrobiło, bo zdecydowałam się oddać go osobie o zdecydowanie większych gabarytach niż moje :)
Mam nadzieje, że niedługo zamieszczę zdjęcia Dalii na nowej właścicielce :)



A teraz czas na inne robótki i ... i muszę sobie takiego koca sprawić do noszenia, bo mój zakupczony już się niestety bardzo zużył :(( a ja go kocham i uwielbiam.

Dziękuję wszystkim za komentarze, gdyby nie Wy  to i tej nie do końca Dali by nie było :))


Wzór/Pattern: Dahlia ,
Włóczka/Yarn: 45% bawełna, 42% akryl, 13% poliamid,
Druty/Needles: 4,5 mm - 5,5 mm

12 komentarzy:

  1. Piękny :-)
    Śliczny. Cudowny :-)
    Szkoda, że nie dla Ciebie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten sweterek;) muszę się przyjrzeć wzorowi moze i ja dam radę podobny udziergać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wspaniały!!!
    Też patrzyłam na ten wzorek, wygląda boooosko!!!! Tylko... czy znajdę czas... na to cudeńko...?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że go oddajesz bo na tobie świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super, super, szkoda że go sobie nie zostawisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. PiEkny ten sweterek:))) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu zapraszam Cię do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń