O mnie

Moje zdjęcie
Nie umiem wszystkiego, ale zawsze mogę się nauczyć :)

niedziela, 7 sierpnia 2011

Szaleństwo candy :))

Nie chce mi się nic absolutnie robić :) słoneczko przypieka, żyrafa w rozsypce, sweterek... no cóż... sweterek to będzie jak i czasu mi przybędzie :P tak mi się zrymowało... oglądam w tą piękną niedzielę blogi i postanowiłam hurtowo zapisać się na Candy :)
W głowie mam wiele pomysłów i myślę, że kilka wygranych (oczywiście zakładam, że mi się uda) z pewnością mi się przyda :D
A tak przy okazji, jeśli znacie osoby drutujące i szydełkujące z Chełma (woj. lubelskie) bardzo proszę o kontakt... Z mamuśką mamy ideę zrobienia pierwszego spotkania robótkowego.
Życzę miłego dnia wszystkim :*


Candy u Agea



Candy u Lejdi  




Candy u Natalii 



Candy u Ishin 



Candy u Darsi 


Candy u Peninia 



Trzymajcie za mnie kciuki :) !! 

1 komentarz:

  1. Niestety nie znam takich osób, ale myslę że pozwolą Ci wygrać choć jedno candy :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń